<span>Op werkdagen voor 12 uur besteld, dezelfde dag verzonden</span> Op werkdagen voor 12 uur besteld, dezelfde dag verzonden
Bezig met laden...
 
Let op: niet alle artikelen zijn in het gewenste aantal op voorraad.
Het aantal is aangepast naar het dichtsbijzijnde geldige aantal.
×
Artikel wordt toegevoegd

Uw winkelwagen is aangepast!

 ()
Onderstaand artikel is toegevoegd aan winkelwagen:
Verder winkelen
×
Toevoegen aan favorietenlijst
Voeg toe aan favorietenlijst

Dillewijn Zwapak gaat verhuizen

23-11-2018

Nieuwbouw
Bij Dillewijn Zwapak zijn wij aan het aftellen naar een nieuwe mijlpaal in de geschiedenis van ons bedrijf, de oplevering van ons nieuwe bedrijfspand. Het wordt voor onze medewerkers een heerlijke plek om te werken met een hypermodern centraal magazijn en voor u een ruime sfeervolle showroom.

Locatie
De locatie van ons nieuwe hoofdkantoor is De Loetenweg 2 te Amstelveen. De locatie ligt op een steenworp afstand van Flora Holland, Greenparc en VBA Zuid. Als u een impressie wilt krijgen hoe prachtig het wordt, kijk dan op onze website: https://dillewijnzwapak.nl/nl/video1

Modernisering en duurzaamheid
In ons nieuwe gebouw gaan we de allernieuwste technologie toepassen. Hightech automatisering en zelfs robotisering, waarbij het merendeel van het rijdend materieel onbemand zal zijn, gaan er voor zorgen dat wij de bevoorrading van onze magazijnen en de verwerking van uw orders uitermate efficiënt en veilig kunnen uitvoeren.

Uiteraard heeft bij de ontwikkeling van het nieuwe bedrijfspand naast modernisering ook het fenomeen “duurzaamheid” een grote rol gespeeld. Bij de selectie van installaties en materieel heeft energieverbruik een hoofdrol gespeeld. Alle benodigde energie wordt overigens met zonnepanelen op ons eigen dak opgewekt en we houden genoeg over om in de toekomst bijvoorbeeld ons hele wagenpark van energie te voorzien. Rondom het complex wordt bijenvriendelijke aanplant aangelegd en nog een aantal zaken die goed zijn voor de mensen en de omgeving.

De verhuizing
De verhuizing naar een nieuwe locatie is altijd een uitdaging. Het kantoor gaat volgens planning in het eerste weekend van februari over, that’s the easy part. Onze voorraad, dat is een enorme operatie. We moeten meer dan 10.000 pallets uit drie magazijnen overbrengen naar één magazijn. We beginnen daarmee half januari en we verwachten deze klus eind maart afgerond te hebben. Aan de voorbereiding zal het niet liggen. Al ruim twee jaar zijn onze beste logistieke specialisten hier mee bezig.  Ondertussen gaat de business gewoon door zoals u gewend bent!

Onze klant is koning
Hoewel heel goed voorbereid kan er in zo een hectische periode altijd iets onvoorziens gebeuren. Geen zorgen als dat het geval is, meld het ons en onze collega’s en wij bieden direct de juiste oplossing. Want wij koesteren u als klant. 

Kom eens langs
Als we eenmaal gevestigd zijn en alles weer zijn normale gang gaat, dan hopen wij dat u in het voorjaar van 2019 een kijkje komt nemen in ons nieuwe kantoor. De koffie staat klaar en de collecties liggen dan te stralen in onze nieuwe showroom.

Uw winkelwagen is aangepast!