<span>Op werkdagen voor 12 uur besteld, dezelfde dag verzonden</span> Op werkdagen voor 12 uur besteld, dezelfde dag verzonden

Dillewijn Zwapak en Flower Factor inspireren met nieuwe videoreeks ‘Florists’ essentials’

01-10-2019

Flow FactorDillewijn Zwapak, toonaangevend in verpakkingen, bloemisterij artikelen en decoratiematerialen, en Flower Factor, het internationale educatie- en inspiratieplatform voor de bloemist, slaan de handen ineen voor een inspirerende videoreeks onder de titel ‘Florists’ essentials’. Meesterbinder Pim van den Akker en zijn team laten bloemisten zien hoe oneindig veel creatieve mogelijkheden de producten van Dillewijn Zwapak bieden. In de reeks worden snelle designs en originele ideeën gedeeld die toepasbaar zijn voor iedere bloemist.

“Als leverancier van verpakkingsproducten voor de hortibranche verbinden wij ons graag aan andere A-merken die dezelfde waarden uitstralen: innovatie, creativiteit en duurzaamheid. Met Flower Factor en Pim van den Akker gaan wij dan ook graag een innige samenwerking aan”, licht Age Siebbeles, Marketing Manager Dillewijn Zwapak, toe. “Pim weet als geen ander hoe je levende producten met verpakking en decoratieve elementen kunt combineren tot schitterende creaties. En, wat hem als meesterbinder denk ik uniek maakt, is dat hij het maakproces zo weet te vereenvoudigen dat iedere vakgenoot erdoor geïnspireerd raakt en er zelf mee aan de slag kan”, aldus Siebbeles.

Dillewijn Zwapak is leading als het gaat om het ontwikkelen en leveren van verpakkingen voor bloemen en planten. Internationaal staat het bedrijf bekend als een onderneming die duurzaamheid, innovatie en creativiteit zeer hoog in Flow Factorhet vaandel heeft staan. Elementen die via deze nieuwe samenwerking op een inspirerende manier onder de aandacht worden gebracht. Siebbeles: “Pim en zijn team beschikken over een enorme dosis enthousiasme en educatieve skills en laten zien hoe bloemisten zich met onze producten kunnen onderscheiden van hun concurrenten. Op een eenvoudige manier origineel en verrassend bloemwerk creëren, dat is wat we samen gaan laten zien!” De eerste aflevering van ‘Florists’ essentials’ is nu te bekijken op www.dillewijnzwapak.nl/klantenservice/videos.