Retail

Retail

Dillewijn Zwapak creatieve businesspartner van retailorganisaties

Bloemen vallen binnen retailorganisaties onder de categorie versproducten. Dat betekent dat de omloopsnelheid in het schap zo kort mogelijk moet zijn want de consument wil thuis zo lang mogelijk genieten van een met zorg samengesteld boeket of een kleurrijke bos bloemen.

Standaard verpakkingsproduct

In een retailomgeving moeten bloemen functioneel verpakt zijn. Dat wil zeggen dat de bloemen in de winkel en tijdens het vervoer naar de nieuwe eindbestemming zodanig verpakt moeten zijn dat ze niet beschadigen, maar ook dat de koper niet nat wordt of onder het stuifmeel komt te zitten. Een hoes, folie of boekethouder is verder bedoeld als toegevoegde waarde om de verkoop van het boeket of de bos bloemen te vergemakkelijken. De verpakking moet het toefje op de taart zijn, het moet de bloemenpracht versterken! Dillewijn Zwapak biedt een groot assortiment standaard verpakkingsproducten. Twee keer per jaar wordt een nieuwe collectie uitgebracht.

 

retail

Verpakkingslijn voor retailorganisaties

In het retailkanaal komen klanten primair voor de dagelijkse boodschappen en een onderscheidende verpakking bevordert dan de impulsaankoop van bloemen. Voor speciale dagen als bijvoorbeeld Valentijns-, Moederdag of Kerst, kan Dillewijn Zwapak een klantspecifieke verpakkingslijn ontwikkelen. Eventueel uit te breiden met een winkel - en schappresentatie. Onderscheidend en verkoopboost gegarandeerd!

Dillewijn Zwapak heeft een zeer professioneel ontwerpteam dat op basis van een briefing opdrachtgevers graag verrast. Na akkoord op het ontwerp draagt Dillewijn Zwapak zorg voor productie en levering volgens de hoogste kwaliteitsnormen. Ook de (tijdelijke) opslag van voorraden van verpakkingsmateriaal kan door Dillewijn Zwapak verzorgd worden.

 

retailBloemenverzorging in de winkel

Voor het retailkanaal is het belangrijk dat de omloopsnelheid voor een versproduct als bloemen zo kort mogelijk is. Want bloemen moeten zo lang mogelijk bij de klant thuis in de vaas schitteren. Toch zullen bloemen bij de retailer een periode in de koelcel of op de winkelvloer staan. Om de bloemen in optimale conditie te houden is het belangrijk de juiste voeding op het juiste moment toe te dienen. Vaselife biedt retailers speciale bloemenvoeding die in de emmer kan worden toegevoegd zolang de bloemen in de koelcel of op de winkelvloer staan.

 

 

 

retail

Bloemenvoeding voor thuis

Uiteraard heeft Vaselife ook snijbloemenvoeding die de consument bij de pas aangeschafte bloemen mee naar huis kan nemen. Op die manier wordt een lang vaasleven bereikt. En daarmee een hoge klanttevredenheid bij de consument. Verkrijgbaar zowel in poeder als ook in vloeibare vorm. De Vaselife snijbloemenvoeding in consumentenverpakking kan zelfs custom made in iedere huisstijl geleverd worden.

 

 

 

retailWinkelpresentatie - emmers

Dillewijn Zwapak levert kant-en-klare emmerdisplays waarmee bloemen smaakvol gepresenteerd kunnen worden op de winkelvloer. De emmerdisplays zijn in vele maten en vormen voorradig. Ook emmers zijn in vele vormen, formaten en kleuren leverbaar. In zowel kunststof als zink. Van eenvoudige transport/opslag emmers tot stijlvolle varianten die zeer geschikt zijn voor winkelpresentatie.

 

Duurzaamheid

Of het nu gaat om de mensen of de planeet, Dillewijn Zwapak is zich bewust van haar verantwoordelijkheid als het gaat om duurzaamheid. We investeren in kennis, nieuwe innovatieve producten, machines en partners, passen onze bedrijfsprocessen waar nodig aan. We toetsen voortdurend of ons handelen duurzaam is voor mens en planeet.

 

Online inkopen wanneer het schikt

Het zeer uitgebreide standaardassortiment van Dillewijn Zwapak kan uiteraard ook online besteld worden. 24 uur per dag, 7 dagen per week. Bezoek de overzichtelijke Dillewijn Zwapak webshop. Bestellingen kunnen - wereldwijd - uit voorraad geleverd worden. Tegen zeer scherpe leveringstarieven en snelle levertijden.

 

groothandelMedia

Dillewijn Zwapak presenteert ieder jaar verschillende seizoen collecties, zoals bijvoorbeeld voorjaar en winter, als ook thema collecties voor Kerst, Valentijn, Moederdag en Muguet in kleurrijke en inspirerende brochures. Daarnaast verschijnt een paar keer per jaar DZ Magazine met daarin informatie over de nieuwste trends op verpakkingsgebied, innovatieve producten en wetenswaardigheden over Dillewijn Zwapak. Op de website zijn deze publicaties digitaal beschikbaar. Dat geldt ook voor de catalogus met meer dan 3.000 standaard verpakkingen en bloemisterij-artikelen.

 

 

groothandelIn samenwerking met Flower Factor, hét inspiratieplatform voor bloemisten en arrangeurs, produceert Dillewijn Zwapak creatieve videofilmpjes waarin internationaal meesterbinder Pim van den Akker inspirerende creaties maakt met verse bloemen en planten en producten uit het assortiment van Dillewijn Zwapak. De video's zijn te zien op de website van Dillewijn Zwapak, Facebook en Youtube.

 

 

 

 

Contact

Het professionele retail accountteam van Dillewijn Zwapak staat uiteraard altijd klaar om vragen van klanten te beantwoorden en advies te geven over producten. Ook voor hoezen of folies met een klantspecifieke bedrukking of een afwijkend formaat bent u bij de accountmanagers van Dillewijn Zwapak aan het juiste adres.

Deze website maakt voor een optimale werking gebruik van cookies. OK Toestaan Weigeren Lees voor meer informatie onze privacyverklaring privacy Cookie instellingen